UITNODIGING ALGEMENE LEDENVERGADERING OP 26 JANUARI 2025
Geacht Mascottelid,
Namens het Bestuur nodig ik u uit voor onze Nieuwjaarsbijeenkomst, tevens Algemene Ledenvergadering op zondag 26 januari 2025. Deze zal worden gehouden in:
Van der Valk Hotel Apeldoorn DE CANTHAREL VAN GOLSTEINLAAN 20 7339 GT APELDOORN Telefoonnummer: 055 - 541 44 55
Het programma ziet er als volgt uit:
10.00 – 10.45 uur Ontvangst met koffie en gebak en uitreiking van de informatie-envelop
11.00 uur Aanvang Algemene Ledenvergadering
12.30 uur Gezamenlijke toost op het nieuwe verenigingsjaar
13.30 uur Aanvang uitgebreid diner buffet
15.30 uur Einde van de Nieuwjaarsbijeenkomst
Graag vragen wij uw aandacht voor het volgende:
De Algemene Ledenvergadering is een strikt besloten ledenbijeenkomst. Uw partner en kinderen kunnen de ALV alleen als toehoorder bijwonen. Stemrecht is uitdrukkelijk voorbehouden aan leden. Voor leden en hun partner en eventuele minderjarige kinderen zijn aan deze dag geen kosten verbonden.
Wij verzoeken u om u vóór 15 januari 2025 aan te meldenonder opgave van uw naam, uw lidnummer, het aantal volwassenen en het aantal eigen kinderen onder de 18 jaar die u vergezellen. U kunt dit doen middels de “Reply button” of door een mail te sturen aan onze penningmeester: info@bakkerwingerden.nl
Als u zich heeft aangemeld maar niet op de ALV verschijnt, zijn wij genoodzaakt u kosten van
€ 40,-- p.p. in rekening te brengen.
Rooster van aftreden van bestuursleden
Jan-Pieter Drost benoemd op 28-01-2024 aftredend op 30-01-2028
Eline Alberts benoemd op 30-01-2022 aftredend op 25-01-2026
Elly van Wingerden benoemd op 30-01-2022 aftredend op 25-01-2026
Wobbo Hopman benoemd op 30-01-2022 aftredend op 25-01-2026
Jan Jegerings benoemd op 30-01-2022 aftredend op 25-01-2026
Frans Janssen benoemd op 30-01-2022 aftredend op 25-01-2026
Duco Franken benoemd op 28-01-2024 aftredend op 30-01-2028
Verder dient met onderstaande belangrijke punten, die gelden tot 15 januari 2025, rekening gehouden te worden:
- Punten voor de agenda of de rondvraag dienen schriftelijk te worden ingediend bij het secretariaat
- Voorstellen tot benoeming van een bestuurder dienen schriftelijk te worden ingediend, voorzien van minimaal 10 handtekeningen van leden
- Aanvraag voor spreektijd over algemene onderwerpen (max 3 minuten) kunt u schriftelijk indienen met opgave van het onderwerp dat u wilt bespreken
- De agenda, de notulen van de vorige ALV, het financiële verslag en het verslag van de kascommissie staan vanaf eind december op de website van De Mascotte. U kunt hier schriftelijk op reageren tot 15 januari 2025. U kunt inloggen met uw e-mailadres en uw lidnummer.
Wij kijken er naar uit om u op 26 januari a.s. te verwelkomen in Apeldoorn.
Namens het Bestuur,
Eline Alberts
Secretaris
INSCHRIJVEN NIEUWSBRIEF
Bent u geen lid van De Mascotte en wilt u toch op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Schrijf u dan in voor de nieuwsbrief (leden ontvangen deze nieuwsbrief automatisch).